Перейти до основного вмісту








Шановні колеги!

       Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає, а хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище". У цьому й полягає основна місія сучасного учителя.

       Уже недостатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Важливою потребою сучасного етапу суспільного розвитку, коли  швидко з’являються нові знання, є формування особистості творця нового інформаційного суспільства, компетентного, здатного до дії, прийняття самостійних рішень, самореалізації та навчання впродовж життя. Саме тому створення  моделі самоосвітнього простору вчителя, яка б відповідала новим соціальним, освітнім, культурно-просвітницьким тенденціям, підвищенню рівня професіоналізму і компетентності, соціальної відповідальності, формуванню загальнолюдських ціннісних орієнтацій учителів, сприяє розвитку ключових компетентностей педагогів. Розкажіть, будь ласка, про свій самоосвітній простір:

https://docs.google.com/forms/d/1mOMXEIblaQQ5NYIBrJIrlPTV

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

До уваги педагогічних працівників! У розділі "Атестація" розміщено інформацію щодо організації підвищення кваліфікації в 2019 році
  На сторінці "Робота з учителями української філології розміщено матеріал "Підсумок роботи над проєктом "Здоров*я"